Vorig jaar is er door onze klanten en relaties een customer survey ingevuld. Hierdoor hebben wij helder inzicht gekregen in de behoeftes die betrekking hebben op onze services en diensten. Om ervoor te zorgen dat wij iedereen zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn, hebben wij de serviceafdeling van de metaalzetterij vanaf 2021 anders ingericht.
Serviceteam als taskforce in fabriek
Om de best mogelijke service voor onze klanten te garanderen, is er een speciaal serviceteam samengesteld. In deze taskforce zijn alle disciplines die een gestroomlijnd proces waarborgen samengevoegd. Sales – orderverwerking, werkvoorbereiding, planning en productie zijn vanaf 2021 gelokaliseerd ín de fabriek. De lijnen zijn hierdoor zo kort mogelijk en communicatie wordt optimaal bevorderd. Hierdoor kunnen wij op werkdagen een verwerking binnen 24 uur garanderen, mits de ordergrootte dit toelaat.
Optimaliseren van communicatie
Telefoontjes komen direct binnen bij deze taskforce. De communicatie tussen de betrokken partijen gaat hierdoor een stuk efficiënter en effectiever. Er kan sneller onderling geschakeld worden en er kan beter worden geanticipeerd op de behoeftes van onze klanten.
Wij zijn er van overtuigd dat u deze verbeteringen merkt in onze service. Zijn er zaken die onze aandacht behoeven, dan denken wij met u mee.
0 Comments