Frequently asked questions
Antwoorden op veel gestelde vragen
Op deze pagina vind u veel voorkomende vragen van onze klanten. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet bij staan, neem gerust contact met ons op. Onze serviceafdeling staat voor u klaar.
Ik heb zetwerk besteld, wat is de status?
Nadat u de bestelling heeft ingestuurd via order@allpro.nl ontvangt u een bevestiging van ontvangst. Als uw order gereed is, dat betekent dat de bestelling uit productie (de fabriek) is, ontvangt u een melding op het mailadres waarmee u de bestelling heeft ingestuurd. Wij verwerken orders voor zetwerk binnen 24 uur (op werkdagen). Mochten er (technische) bewerkingen zijn opgenomen in uw bestelling, dan kan het opleveren wat langer duren. Neem even contact met ons op voor de precieze afleverdatum, of wacht op uw gereedmelding
Zijn er samples van de materialen?
Jazeker, deze kunnen wij naar u opsturen. Bel even met onze serviceafdeling, dan maken zij een sample voor u in orde.
Hebben jullie mock-up support?
Absoluut. Bij grotere projecten kunnen proefopstellingen worden gemaakt door onze professionals. Zo heeft u meteen een indruk van de look & feel vanhet eindresultaat van uw project.
Wat zijn de transportmogelijkheden?
Wij hebben ons eigen wagenpark waarmee wij u bestelling bij uw project kunnen leveren. Vermeld uw wens voor leveringen altijd, inclusief afleveradres en project, op uw bestelling. Is het een haven of ander groot terrein? Vermeld dan even wat instructies voor onze chauffeur, dan kan hij uw project gemakkelijk vinden.
Hoe kan ik mijn zetwerk vinden als ik het kom ophalen?
Van 6.30 tot 16.00 ‘s middags zijn er werknemers die u kunnen assisteren bij het verzamelen van uw bestelde zetwerk. Als u buiten die tijden uw zetwerk komt halen, wordt dit voor u klaargelegd in de rekken op het terrein. In het midden hangt een bord dat correspondeert met de reknummers, op deze manier kunt u navigeren in welk rek uw spullen liggen.
Tip: Controleer bij het afhalen altijd direct of u al uw materiaal heeft meegenomen.